måndag 16 juni 2008

I eller o-balans...

... ja det är frågan.

Det beror lite på hur man ser det.
Om man betänker de sista dagarnas hysteriska datastrul borde det kanske vara obalans...
Men nu, framme på hotellrummet, med en fungerande pp-presentation känns allt som "i balans" ändå.

Dagen har varit kaotisk och hysterisk.
Vansinnigt trött efter duktiga vännen E:s examensfest, som pågick till tidig morgon. Sista fixet med pp-presentationen och den obligatoriska kollen av att ha allt med.
Och dubbelkollen.
Och trippelkollen.

En galen storasyster som skulle i väg på fiolläger.
En galen lillasyster som inte skulle någonstans.
En galen fröken som försökte vara överallt och ingenstans samtidigt.

Nåväl.
Till slut.
I väg.
Lugn och ro.

I morgon är en annan dag.
Måtte tekniken, tankarna och tungan vara med mig.

Tänker på R, som slitit så hårt för min skull.
Som kom i går.
Också sliten efter festen.
Med min dator och mitt material.
Och en present...
En extern hårddisk på 500 GB.

Hm...
Jag fattar vinken.
Faktiskt.