tisdag 2 september 2008

Liten läxa.

Jag fick en uppgift.
Av en jag samtalat med i dag.
Skriv ned några saker som får dig att le.
Skriv dem där du lätt kan se dem.
Visa någon vad du skrivit.

Så mina vänner.
Exklusivt för er...

Alla skojiga vännerna. Fortsatta studier. Korsord. Blodröd vallmo. Roligaste, varmaste R. Läsa allt möjligt och hela tiden. Utmaningar. Lars Winnerbäck. Nya kameran som jag snart förstår mig på. Stora fröken Suck. Grumme Citronsåpa. Löpning i olika former. Friluftsdag med allt vad det innebär. Lilla fröken Med Humöret. Kvällschat. Semesterön. P1. Riktigt gröna äpplen. Kunskapande. Tända ljus. Varma filtar. Drömmar. Ministrålar. Allra bästaste L. Strategispelskvällar. Nybryggt morgonkaffe. Hög höstluft. Samtal. Roliga sms. Datorn som fungerar så bra. Finaste LS. Skriva. Riktiga brev som ligger i brevlådan. Mjuka fingrar. Hundpromenad. Flädersaft.

Vad får dig att le?